Bliv medlem af foreningen

Interesserer du dig for landets kulturarv og for ordentligt håndværk, og vil du gerne vide mere om disse ting bør du melde dig ind i Foreningen Straatag.

Som medlem af Foreningen Straatag er du med til at støtte op om en vigtig del af den danske kulturhistorie.

Foreningen arbejder målrettet på at udbrede kendskabet til stråtagenes betydning og på at påvirke beslutningstagere, så husejere med stråtag også bliver hørt.
Men ud over det, får du naturligvis også del i en række medlemsfordele.

Blandt andet får du:

• Adgang til personlig råd og vejledning pr telefon
  • Rådgivning i forbindelse med eventuelle problemer med myndigheder, f. eks. i forbindelse med ansøgning om dispensation for afstandskrav i forbindelse med reetablering af stråtag, tilbygninger etc.
  • Bladet STRAATAG tilsendt hvert kvartal. STRAATAG et et medlemsblad med faglige artikler om håndværk, stråtag og bygningskulturelt stof.
  • Adgang til et månedligt nyhedsbrev, der blandt andet indeholder gode råd om vedligeholdelsen af dit stråtag.
  • Du får besked med det samme, hvis der sker ændringer i lovgivning, der påvirker husejere med stråtag.
  • Medlemsrabat til vores populære og spændende temadage, der afholdes forskellige steder i landet.
  • Bliv medlem af foreningen, modtag et 36 siders magasin i farver og få personlige råd og vejledning for kun 250,- kr om året for private og 500,- kr. for firmaer.
    Se banknummer og MobilePay nederst på siden.
    Når vi har modtaget medlemsgebyret, vil det første blad blive sendt til dig.